2015. július 2., csütörtök

Clarissa Wild:Stalker



Rajongói fordítás!!!!!!!!!!!Fordította: yO
Terjeszteni és más oldalon feltüntetni tilos!!!

Fülszöveg:

Baszd meg egyszer, én megbaszlak kétszer...végül el foglak temetni.Nincs börtön, ami távol tarthat a bosszútól. Főleg, hogy a lány visszajött. A nő, aki börtönbe juttatott. Megesküdtem, elmegyek érte és igényt tartok arra ami az enyém: az életére. Nem vagyok jó ember. Épp ellenkezőleg, szeretem a rosszat. Benne van a véremben. Csakúgy az ereimben van az is, hogy tönkretegyem őt. Ő egy színésznő, aki úgy tesz mintha egy szent lenne, de mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz. Így vagy úgy, de megfizet azért amit tett. Vadászni fogok rá. Sokkal jobban fél tőlem. A teste az enyém. A rossz cselekedetek nem maradnak büntetlenül. Én mindig megyek nagy durranással.

Prológus 

Phoenix

 A bőre fénylik a sötétben én pedig a szememet élesítem vele, mert ő olyan,mint egy elkészült gyémánt. Az ő és Philip arcát ábrázoló kép a Movie Awards tetejére halmozott polc oldalán lógott. Egy tökéletes kagyló egy tökéletlen szívben. Ő elképesztő...és az enyém lesz. 
Ő minden, én csak arra tudok gondolni ahogy ott fekszik az ágyában, csendben alszik egész éjszaka. 
Foglama sincs, hogy ott rejtőzöm a sarokban, közel lebegek a védtelen testéhez. 
Rózsa és drága bor illata van, amikor átfordul mellkasa fedetlen, én áthajolok és érzem az illatát.  Kilélegzi a meleg levegőt a szám felé hajlik, az elméje tisztában van azzal mire vágyik a teste. 
Annyira közel...csak annyit kell tennem, hogy megragadom és az enyém lesz. 
Ő egy ördög álruhában. Boszorkány. Egy csábító, de nem fogom hagyni, hogy a szépsége eltérítsen a célomtól. 
Kurvára utálom őt a halálig. 
Szó szerint. Meg fogom ölni.  
De ezzel most elrontanám a mókát. Védtelen és nem is tudja, hogy itt vagyok. 
Nincs szórakoztatóbb, mint üldözni egy figyelmetlen prédát.  
Vadászni akarok. Érezni akarom az adrenalint és a félelem illatát, ahogyan fut az életéért. 
Megérdemli azt ami következik, és én nem fogom odaadni könnyen.  
Nézni fogom a távolból; Gondoskodom róla, hogy megizzadjon és szerintem bele fog őrülni. 
És akkor, amikor az utolsó fokon lesz én megtalálom. 
Soha nem fog erre számítani, csak amikor már túl késő. 
És akkor kegyelemért fog könyörögni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése