2014. január 19., vasárnap

Kusza szerelmi szálak

1. fejezet


Lorena Brown vagyok, 18 éves, göndör félhosszú szőke hajam van, barna szemem, 160 cm és 52 kg vagyok. Pár hónapja költöztem el otthonról albérletbe a legjobb barátommal Chester-el. A suli mellett besegítek egy butikban mint eladó. Közös erőből fedezzük a kiadásokat. Chester pedig apja autószerelő műhelyében dolgozik suli után. Szerencsére nem kell buszoznunk, mert Chester-nek van jogsija és kocsija, így pontban fél 8-kor begurultunk a Volkswagen-el a suli parkolójába. Ahogy kikapcsoltam a biztonsági övet jó pár figyelő szempár tapadt ránk. Irigy tekintetekkel méregettek minket, páran össze is súgtak és szaporán bólogattak. Kissé fagyosnak tűnt a légkör. Pedig azt hittem manapság nem nagy kunszt, ha valaki autóval érkezik a suliba. A vállamra vettem a hátizsákomat és Chester-el együtt beléptünk a Sweet Amoris gimibe. Elindultunk a szekrények felé, hogy bepakoljunk.
- Semmi kedvem nincs ma itt lenni. - mondta Chester.
- Ezzel nem mondtál semmi újat. Általában sosincs kedved itt lenni. Ma miért is lenne kivétel? - húztam fel a szemöldököm. 
Chester csak morgott valamit és pacsizott egyet fiú osztálytársainkkal. Eközben odaértem a szekrényemhez, előkerestem a táskámból a kulcsokat, kinyitottam és beletettem a könyveimet. Miután végeztem becsuktam, bezártam és majdnem szívrohamot kaptam, ugyanis Amber állt a szekrényem mellett. 
- Mi a fenét akarsz? - kérdeztem. Általában élvezte ha másokat bosszanthatott. 
Elmosolyodott. - Tudom, hogy te vagy az oka, hogy Leigh és Rosa megint összevesztek és szakítottak, de ezúttal úgy tűnik végleg. Méghozzá miattad. 
Bambán meredtem rá. Mi a fenéről beszél ez itt? Oké, csak fel akar bosszantani. Vettem egy mély levegőt és elszámoltam tízig.
- Látom elkezdted a szokásos szarkeverést, de tudod mit, nem érdekel, csinálj amit akarsz. Nem dőlök be neked! Rosa és Leigh még mindig járnak. 
Közben Chester is odaért a szekrényhez. Kérdő pillantást vetett rám, amint észrevette Amber-t.
- Ez az elmebeteg meg mit keres itt? - mutatott Amber-re.
- Elmebeteg? Ez tetszik! Egyetértek. - szólalt meg Castiel. 
Megfordultam és láttam, hogy ott áll mögöttem. Ó, nagyszerű már csak ő hiányzott.
- Castiel, nem akarod arrébb vonszolni a seggedet és nem beleütni magad mások dolgába? - mondtam mérgesen.
- Cöhh, csitulj el kicsi lány, árt a szépségednek ha ilyeneket mondasz. Később még dumálunk Chester. - aztán nagyképűen továbbállt. 
- Ezek után Lorena, az egész suli megtudja milyen egy ribanc csaj vagy! - üvöltötte Amber majd fogta magát és bement az osztályterembe.
- Mi volt ez? - kérdezte Chester.
- Ne akard tudni. - válaszoltam.
Két napja beszéltem utoljára Leigh-el és akkor még minden rendben volt. Alig várom, hogy vége legyen a sulinak és találkozzunk. Mindenképpen pontot kell tenni az ügy végére.
Ahogy elmélyültem magamban Chester oldalba lökött.
- Becsengettek, ne álmodozz ébren a folyosón. - mondta mosolyogva. - És ne foglalkozz ezzel a csajjal. Tudod milyen. 
Chester nagyon kedves, hogy próbál jókedvre deríteni, ezért ahogy a tanterem felé igyekeztünk amikor nem számított rá megcsikiztem őt és hangosan, nevetve léptünk be az első órára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése