2014. június 2., hétfő

Koishite Daddy






A történet röviden: Satou-san egyedüli neveli óvodáskorú kisfiát Rintarou-t. A szomszédjuk egy fiatal egyetemista Takahasi-kun, aki mellesleg meleg, és sokat segít Satou-nak Rin nevelésében, továbbá vonzódik is a jóképű apukához, aki elvált és úgy tudta magáról, hogy hetero, de hát változnak a dolgok és ez a cuki szomszéd fiúcska elcsavarja a fejét. :P 

Nagyon aranyos kis történet, én sokat mosolyogtam rajta, a kedvenc jelenetem pedig ez.  


Ezen behaltam XD Érdemes elolvasni a részleteket annak, aki kíváncsi a miértekre :D

Persze lesz féltékenység, és sok-sok vicces jelenet, a mangaka rajzstílusa nekem nagyon bejött, aki egy könnyed, vicces olvasmányt szeretne, annak bátran ajánlom. :) Nálam jelenleg első számú kedvenc ez a manga, és tudnék örülni egy animének is belőle.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése