2016. január 25., hétfő

Mediátor-sorozat

Folytatódik Meg Cabot nagysikerű sorozata, A Mediátor. 
Tiniként rajongtam ezért a sorozatért, és megmondom őszintén, hogy amikor meghallottam, hogy érkezik a folytatást, teljesen belelkesedtem.
Suze, Jesse, Dom atya és a többiek mind nagyon hiányoztak, és volt idő amikor eltöprengtem rajta, vajon a happy end után kivel mi történhetett...és erre varázsütésre (na jó, pár évnyi varázsütsére) Meg megadja rá a választ.
Amitől el tudtam olvadni ebben a sorozatban az Jesse amikor megszólalt: - Querida
Ó bárcsak nekem mondaná ezt valaki XD

Reméljük hamarosan magyarul is olvashatjuk tovább Suze és Jesse bonyodalmas szellemekkel teli életét. :)


Meg Cabot: A mediátor sorozat az eddig megjelent részek magyarul, továbbá a várható két új kötet a Proposal és a Remembrance








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése