2016. január 15., péntek

Music post

"Egy dallam lehet nagyszerű, de a dalszöveg az, amitől egy dal végül időtlenné válik."



Sokszor halljuk és valljuk be, mi magunk is gyakran énekeljük Máté Péter nagy sikerű zenéjének a szövegét: Zene nélkül mit érek én...



Ezen gondolkodva elképzeltem, milyen lenne egy olyan világ, ahol nem lenne zene. A válasz egyszerű: Borzalmas!

A zene egy reménysugár, hogy az embert kizökkentse a hétköznapok szürkeségéből, terápia ha valami rossz ér minket, örömforrás ami sosem hagy minket egyedül. A zene szinte válasz mindenre.
Megmondom őszintén, hogy én szeretem, ha egy dalnak jó szövege van, olyan, amit magamévá tudok tenni.
Manapság ezt a Skillet zenekar adja meg nekem. A Skillet egy keresztény rock/hard rock zenekar Memphisből, Tennessee államból. Az együttest 1996-ban alapították. A bandában John Cooper, Korey Cooper, Seth Morrison és Jen Ledger Zenél.
A szerencsések találkozhattak velük a VOLT fesztiválon. :)
John hangja valami zseniális (oké a pasi se semmi ;) ) ha egyszer meghallod függővé válsz tőle. Napi szinten hallgatom őket, sokszor azt veszem észre, hogy megyek dolgozni és útközben is, a fejemben éneklem a Hero vagy a Monster szövegét, amikor erre rájövök, persze mosolyognom kell, amitől viszont a velem szembejövő emberek néznek rám furán. :D
A lényeg a lényeg, jöjjön tőlük pár kedvencem.:

Skillet: Monster
Skillet: Hero
Skillet: Whispers in the dark
Skillet: Comatose


És jöjjenek más örök kedvenc zenék:
Uraboku: Inishie
Uraboku OP 1
Tokyo Ghoul: Unravel
Takfarinas:Chouya Chouya
Goosebumps theme song

A lista még bőven folytatódna, na de pöttyedt fáradt vagyok ma, úgyhogy majd máskor még jövök egy kicsit bővebb zenei ajánlóval. :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése