2014. április 21., hétfő

Liebster Award #2

Egy nagyon kellemes meglepetés ért ma, ahogy felléptem molyra. Annie nevéhez fűződik, hogy megkaptam ezt a fantasztikus díjat, és el nem tudom mondani, mennyire örülök neki, vigyorgok itt egyfolytában mint a vadalma :D Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! :)



Szabályok:

1) Tedd ki, kitől van a díj!
2) Írj magadról 11 dolgot!
3) Válaszolj 11 kérdésre!
4) Küldd tovább 11 bloggernek!



11 dolog magamról:

1. Egyke vagyok, nincs testvérem, bár néha egy fiútestvért elfogadnék magam mellé (hozhatná a helyes haverjait :P ) :D De igazából megszoktam, hogy nincs tesóm, el vagyok mint a befőtt.
2. Sajnos lusta dög vagyok, ezért nehezen veszem rá magam a takarításra, boltba járásra XD
3. Utálok vásárolni (ruhákat, cipőket). Tudom a lányok többsége imád, de én gyűlölöm. Szeretem gyorsan letudni az egész vásárlás mizériát és nem órákat eltölteni egy boltban. 
4. Jelenleg szingli vagyok, de álmaim férfija mindig felbukkan valamelyik könyvben :D
5. Amikor ovis lehettem kb, volt egy kutyám, nagyon szerettem és amikor levittem pisiltetni akkor megkörnyékezett a többi gyerek, meg akarták simogatni..stb de én irigykedtem, felvettem a kutyát ne simogassák meg aztán amikor felmentünk a kutyulival szépen az előszobába pisilt XD :D Utólag visszagondolva nagyon kisajátítottam szegény kutyust :) :D
6. Szintén ovis koromban kivették az orrmandulámat, mert nagyon fülfájós voltam. Mielőtt kivették, a doktornéni mondott egy versikét amire a mai napig emlékszem: "Csukd be szemed, nyisd ki szád, kirepül a mandulád." Azért olyan sitty-sutty nem repült ki, de megmaradtam és a fülfájás is elmúlt aztán. :)
7. Kedvenc zenei stílusom a rock, Jrock, bár néhanapján elgyengülök és más stílust is szívesen meghallgatok.
8. Kedvenc sorozatom, amit tuti semmi sem fog tudni túlszárnyalni az a Fiúk a klubból. Aki látta, tudja miről beszélek. ;)
9. Animében kedvenc műfajom a yaoi,mostanság más nem is igazán tud lekötni. (lehet függő lettem? o.O)
10. Adminisztrátorként dolgozom.
11. 25 éves vagyok, de simán diáknak nézek ki :D Múltkor utaztam busszal, aztán a sofőrnek mondom, hogy kérek egy egész jegyet, aztán rám néz, nem diákot? :D Hát igen, én leszek az örök fiatal :D


Annie kérdései és a válaszaim rá:

1. Téged is sokkhatásként ért az Egmont kivonulása a magyar könyvpiacról?

- Teljesen sokként éltem meg az egészet. Az egyik kedvenc kiadóm volt, igényes könyveket adtak ki, kedvesek voltak, a megrendelt könyvek is mindig időben megérkeztek. Egyik kedvenc íróm Nalini, ezért remélem, hogy egy másik kiadó le fog rá csapni és folytatják a már megkezdett sorozatait. 

2. Van olyan könyvadaptáció amit jobbnak tartasz mint magát a regényt?

- Talán a Valaki másnak az élete ilyen, ami jobb lett mint a regény, illetve nem is jobb, de nem olyan nyomott érzést keltett hanem inkább vicces volt. Illetve tervezem megnézni a Beavatottat, amit eléggé dicsérnek, úgyhogy arra még kíváncsi leszek, de még magát a könyvet nem olvastam.

3. Kik a kedvenc íróid és miért? (legalább három szerzőt kérnék szépen)

- Karen Marie Moning: Ki ne olvasta volna a Tündérkrónikákat? Nekik nem kell bemutatni Moningot, aki egyszerűen elvarázsolt. Sikerült egy olyan világot teremtenie, és mindezt papírra vetnie ami egy az egyben hibátlan. Mac, Barrons, Dani, Vlane és a többiek egytől egyik kidolgozott karakterek, fejlődnek, titkaik vannak, Moning úgy csűri csavarja a szálakat a legvégéig, hogy halvány lila gőze sincs az embernek mi fog belőle kisülni. Részletesen leírja a helyszíneket, teszi mindezt úgy, hogy nem unalmas. Örök kedvenc írónőm. 
- Nalini Singh: Egy világ, két faj sorozatát olvastam eddig, és azt vettem észre az első kötetnél, hogy teljesen magába szippantott ez a varázslatos világ. A mentálok világának a leírása annyira részletes, hihető, az alakváltók, Lucas nyamm :P Kell az a pasi :D Szívesen tartoznék ehhez a világhoz amit kitalált. 
- Sherrilyn Kenyon: Szeretem a görög mitológiát és tetszik, hogy belevette ezt a könyvbe. Sötét vadászok, Vérvadászok, Álomvadászok mindegyik történetét megismerhetjük, miközben a szívünkhöz nőnek és megtalálják a boldogságot. Kenyon is úgy tud írni, hogy az elejét a végéig fenntartja az olvasó érdeklődését, nincsenek hullámvölgyek, bár volt egy álomvadászos könyv, ami kicsit gyengébb lett a többinél, de azt is élvezettel olvastam.
ui. még nagyon sok kedvenc íróm van, de ha csak három kell akkor három kell :( :D

4. Legkedvesebb dalod/dalaid amit/amiket könyvek által ismertél meg?
- Abbi Glines:Existence könyvében Dank éneke a Yet you stay ami nagyon tetszett és egy ideig csengőhangom is volt.

5. Legkedvesebb könyvsorozataid?

- Nalini Singh: Egy világ, két faj állandó küzdelem
- Laurell K. Hamilton: Anita Blake sorozat
- Karen Marie Moning: Tündérkrónikák

6. Melyik a kedvenc évszakod?
- Tél

7. Szereted az ünnepeket?
- Igen, még ha egy-kettő már nem is olyan mint régen volt. 

8. Voltál már cikis helyzetben amikor nyilvános helyen olvastál? (például egy vicces résznél hangosan felröhögtél, amikor pont a szénsavas üdítődet kortyolgattad, amiért minden szempár rád szegeződött)
- Nem emlékszem ilyenre.

9. Moziba jársz vagy inkább letöltögeted a filmeket? 
- Tény, hogy a mozinak van egy hangulata, de az utóbbi időben online szoktam filmeket nézni.

10. Könyv vagy e-book párti vagy?
- Mindkettő.

11. Melyik volt az eddigi legrosszabb könyv amit az idén olvastál?  
- Caroline Hanson: Love is darkness


Kérdéseim:
1. Ki az a leginkább utált női könyves karakter, akit szívlapáttal csapnál agyon és miért őt választottad?
2. Ki az a leginkább utált férfi könyves karakter, akit szívlapáttal csapnál agyon és miért őt választottad?
3. Kedvenc könyved, amit az idén olvastál?
4. Az olvasáson kívül mi a hobbid?
5. Ha az általad választott könyvből életre lehetne kelteni az álompasit és férjhez menni hozzá, te kit választanál?
6. Szoktál meséket nézni? (Ha igen, melyik a kedvenc)
7. Kérnék szépen egy veled történt ciki sztorit :D
8. Mi a terved a nyárra, utazás, koncertek..stb?
9. Szereted a yaoit? 
10. Ha lehetne egy szuperképességed mit válsztanál?
11. Tea vagy kávé párti vagy inkább?



A díjat küldeném:


http://angyalidemonok.blogspot.hu/


http://sylviebarthus.blogspot.hu/


http://ejcserkesz.livejournal.com/


http://nejiblogja.blogspot.hu/


http://nigayamificiei.blogspot.hu/


http://drewyaoi6.webnode.hu/


http://tessatollabol.blogspot.hu/


- http://negy-nevtelen-regeny.blogspot.hu/ 


http://toffy-chan.blogspot.hu/ 


http://kiruuzakkantkuckoja.blogspot.hu/ 


http://www.roni-olvas.blogspot.com



Ui: Kellemes Húsvéti Ünnepeket! :)







1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre! :)
    Egész nyugodtan írhattál volna több kedvenc írót, a 3 szerző csak minimum kérés volt. :)

    VálaszTörlés