2014. május 11., vasárnap

QAF-Újhús a láthatáron



 1. fejezet


Megjegyzés: Részben az eredeti QAF, részben saját ötlet alapján íródott, úgyhogy ennek fényében kívánok jó olvasást hozzá. :)

 
Bassza meg, miért kellett pont itt felbukkannia ennek a buzinak?! Ennek a helynek, sőt az összesnek én vagyok a legjobb partija, nem ez a bájgúnár. Amikor a múltkor kinéztem magamnak, azt hittem olyan lesz mint a többi, készségesen leszopja a farkamat és hagyja, hogy jó alaposan megbasszam a szűk seggét, ehelyett amikor utána mentem a sötét szobába és a nadrágja felé nyúltam, határozott mozdulattal eltolta a kezemet, majd az "engem nem kaphatsz meg" nézésével továbbállt. Baromira pipa lettem rá. Bevágtam még pár felest, aztán hazahúztam, elvette a kedvemet a baszástól, egészen addig amíg hazaérve meg nem láttam Justint. Mélyen bele volt merülve a legújabb Rage megalkotásán és ez annyira felizgatott, főleg ahogyan koncentrált a munkájára, rohadt tehetséges kölyök és nagyon büszke voltam rá. Hátulról megöleltem, belecsókoltam a nyakába, majd megkérdezte milyen volt az este a Babylonba. Ezzel a kérdésével megint az eszembe jutatta az új Don Juant, úgyhogy közöltem vele, hogy tolja a seggét a zuhanyzóba amilyen gyorsan csak tudja, mert meg akarom dugni. Erre ő közölte velem, hogy most nem ér rá, dolgozik. Akkor baszok én rá, egyedül fürödtem meg és feküdtem le, közben azon agyaltam, hogyan tudnám lesöpörni a színről az új kiskirályt, Brandont.



Újabban Justin kissé furcsán viselkedett, nem jött el velem a Babylonba, olyan más lett. Persze hadovált nekem esküvőről, megállapodásról, gyerekekről, de te jó ég ez nem én lennék, én Brian Kinney soha a büdös életben nem fogok megházasodni és úgy élni, mint a hülye heterók. Igyekeztem figyelmen kívül hagyni amit mondd, még ha valamiféle érzéseket el is indítottak bennem, nagyon hamar kiűztem őket és csak a jelenre koncentráltam, arra ami jelenleg fontos, a munkára és Brandon eltüntetésére. Különben is, egész idáig olyan jól ment minden köztünk, de persze Ben és Mickey hülye esküvője, új háza megbolondította Justint és olyan dolgokat szeretne, olyan dolgokról álmodozik amikről nem kéne. Ma este is, próbálom kiválasztani a legszexibb öltözetet az estére, de rám se figyel, gondolatban egészen máshol jár. Beszél hozzám, de amint a kényes területre tereli a beszélgetést, én menekülőre fogom a dolgot és teljesen másról kezdek beszélni, látom rajta, hogy csalódott, hogy nem válaszoltam a kérdésére, de minek tenném, hiszen tudja, tudnia kéne hányadán állunk. Ismételten nélküle megyek el szórakozni, amint belépek a Babylonba, ami immár az enyém jóleső érzés fog el. Megint telt ház van, és még hosszú sorok kígyóznak kint, nagyon sokan szeretnének bejutni. A pultnál észreveszem Tedet, úgyhogy odalépek hozzá pár szó erejéig.
- Ó, szia Bri! - köszön rám Ted. 
- Theodor, remélem minden rendben van és azért iszogatsz itt ilyen haláli nyugalomban. - vetem oda neki. Kikerekedett szemmel néz rám, kissé aggódóan, próbálja összeszedni a gondolatait, közben kikérem én is az italomat, hátha addigra végre kinyögi, hogy mi a fasz van.
- Figyelj Brian... - kezdi el óvatosan. - A fenébe, inkább nézd meg magad. - mutat a tánctér közepére.
Lassan megfordulok, és amit látok dühvel tölt el, sőt ez már nyílt hadüzenet. A tánctér közepén ott van Brandon, a legjobb pasik állják körül, csókolják mindenhol, egymást váltva szopják a farkát, ő pedig csak áll és élvezi a sikert. Jelez a kezével az aktuális srácnak, hagyja abba szopást, majd elkap egy másikat, letolja a nadrágját, majd a srácét is és megdugja a tánctér kellős közepén, közben a nyáladzó buzik masztiznak a látványra. A picsába! Egy húzásra megiszom a piámat és kérem is a következőt. Visszanézek Brandonra aki szintén felém pillant, szemében hiúság, beképzeltség, kihívás vegyül. Vettem az üzenetet, egy bólintással nyugtázom a dolgot, közben olyan ideges vagyok, hogy majd szétrobbanok. Megmondom Tednek, hogy elhúztam dobni egy sárgát, sietősen a wc felé veszem az irányt, de még mindig magamon érzem Brandon tekintetét. Amint könnyítettem magamon és megmostam az arcomat, visszatérek Tedhez, aki amint meglát, elsápad és elém siet.
- Brian, mi lenne ha elmennék mondjuk a szaunába vagy felmérni a konkurenciát? - közben nem néz a szemembe, hanem idegesen néz jobbra-balra. 
- Mi a fasz bajod van? Már NINCS konkurenciánk, és nem megyünk a szaunába. - el akarok menni mellette, de megragadja a karomat.
- Kérlek, Bri... - tesz egy utolsó kétségbeesett próbálkozást.
- Húzz el Theodor! - lököm félre és visszatérek a pult mellé. 
Tekintetemmel megkeresem Brandont, akinek most mintha még inkább sikere lenne, valaki ahogy látom megint szopja, de a tömeg miatt nem igazán látom ki is az. Muszáj megnéztem, ezért közelebb megyek, átfurakodom a félmeztelen pasik között és végül meglátom ki is szopja olyan bőszen az újhúst. A látvány gyomorszájon vág, mi több teljesen padlóra küld.
- Justin! - kiáltom el magam.
Erre azonnal abbahagyja, amit csinál, feláll, én pedig megragadom a karjánál fogva és kirángatom a klubból, közben Brandon szélesen mosolyog, az a rohadt seggfej. Egész hazaúton nem szóltunk egymáshoz, végül a lakásba beérve kitör belőlem minden.
- Mi a jó büdös francot csináltál? - szegezem neki egyenesen a kérdést.
Odamegy a hűtőhöz, kivesz egy ásványvizet, belekortyol, mielőtt válaszolna.
- Szoptam. - mondja tök nyugodtan. Kikészít ezzel a hangszínnel.
- De mindenki előtt cseszd meg! - üvöltök rá.
- Miért? A sötét szobában is elég sokan vannak rajtunk kívül, ott még se zavar. - feleli kissé gúnyosan. 
- Új szabályt hozok, ezzel a sráccal nem feküdhetsz le, nem szophatod még egyszer, világos? - ragadom meg a karjánál fogva. 
Fürkészően néz a szemembe, majd megadóan sóhajt egyet.
- Rendben Brian, látom féltékeny vagy, úgyhogy nem fog történni legközelebb semmi sem a sráccal. - kacsint rám. 
- Ajánlom is! - majd magamhoz húzom és megcsókolom úgy ahogy senki mást eddig az életben.
 

1 megjegyzés:

  1. Szia ! itt abba hagyni te gyilkos te :) Remélem gyorsan jön az ihleted és folytatod :D tetszett nagyon

    VálaszTörlés